duminică, 30 august 2009

Bucharest, here i come!

Am incheiat o alta perioada din viata mea... anii de facultate. Nu ii simt lipsa deocamdata acestei perioade , dar sunt convinsa ca va veni si un astfel de moment. Cert e ca am castigat cativa prieteni acolo, in Galati, pe care, ce-i drept, ii voi vedea mai rar, dar vom tine legatura, asta e clar. Sunt trei ani pe care i-am petrecut departe de casa in cea mai mare parte a timpului, fapt ce mi-a dat un sentiment de independenta. Am gatit, am muncit pentru fiecare nota, am avut parte de plimbari lungi pe faleza, am ras cu prietenii, am plans intr-un coltisor al camerei si al sufletului, nopti nedormite cu cursurile in mana, pe care le luam in serios numai dupa o portie de ras (prietenii stiu- modul meu de autoaparare in fata stresului).

Dar sa nu devin melancolica... un sfarsit aduce intotdeauna dupa sine un nou inceput. Regula se aplica si in acest caz pentru ca se apropie admiterea la master. Alt oras, alti oameni. Sper ca va fi o etapa reusita si o astept cu nerabdare, chiar daca acum nu stiu mai nimic despre unde sa stau, cu cine, unde sa lucrez si alte astfel de lucruri care ma ingrijoreaza mai mult sau mai putin.
Peste cateva zile este admiterea... wish me luck!

6 comentarii:

  1. Multa bafta! Te astept cu drag! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. bucurestiul nu are nevoie de persoane homofobe ca tine!

    daca tot vii aici sa faci bani, macar ai bun simt si tine-ti parerile antiorice pentru tine.

    mersi,
    un bucurestean

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca in fiecare an, in preajma "sarbatorii diversitatii denaturate", homosexualii sufoca orice site/ blog care in care se simt bagati in seama. Totusi, nu am scris niciodata pentru homosexuali, ci dimpotriva, pentru ceilalti. Cineva ar trebui sa scrie si pentru ei, insa nu sunt eu aceea.

    RăspundețiȘtergere