vineri, 27 martie 2009

Gabriela, vreau sa te cunosc

Pentru un blogger(sau poate doar...pentru mine, ca blogger) e important sa stii cine te citeste. E important sa stii ce anume ii face pe cei care te citesc sa o faca, cu ce le esti de folos sau ce ii atrage la blogul tau. Orice blogger e interesat sa stie mai multe despre cei care il citesc/comenteaza, mai mult din curiozitate. Credeam ca ii stiu pe cei care ma citesc- credeam ca sunt fix aceiasi care comenteaza articolele mele. Gabriela s-a autocaracterizat simplu:"un om normal intr-o lume anormala". Ce frumos si trist in acelasi timp! Ea a aparut de curand in rubrica "Persoane interesate". Vreau sa te citesc, Gabriela, ai blog?

Si cu aceasta ocazie, vreau sa ii descopar si pe ceilalti care stau in umbra. Daca vor sa se lase descoperiti:) Va astept aici, sa comunicam.

2 comentarii:

  1. imi cer scuze ca raspund mai tarziu la cererea ta,sigur ca da ,am blog dai clic pe imaginea mea de la pers interesate si la linkuri sunt blogurile mele,in arta de a trai,am cateva detali despre mine ,le gasesti in arhiva,mai multe ce sa iti spun,am 26 de ani,lucrez inpreuna cu partenerul meu de viata la firma noastra de constructii si energie neconventionala la partea de marketing,sunt din iasi,imi place foarte mult lucrul de mana,daca ai intrebari le astept cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela, ma bucur ca mi-ai raspuns; nu am intrebari, motivul pentru care am vrut sa stiu care este blogul tau este ca vreau sa fiu cititor al propriilor cititori. Spor la scris;)

    RăspundețiȘtergere