miercuri, 25 august 2010

Mi-e dor sa scriu

Intru adesea pe blog, numai pentru cateva momente, pentru ca mi-e dor- mi-e dor sa scriu, mi-e dor sa raspund la comentarii, imi lipseste ragazul de a acorda timp unui spatiu virtual in care imi aranjam gandurile.
Acum insa prioritatile mele s-au schimbat, pe primul loc e vrabiuta mea Anastasia de numai o luna, un pui de om care m-a facut mama. Dar promit sa revin aici cu o poza a ei si promit sa incerc sa revin incet- incet... de tot. Pentru ca mi-e dor.

3 comentarii:

  1. Aaaaa, ai si nascut de cand nu am mai vorbit! Felicitari, mamico! De acum inainte vei avea o bucurie constanta: zambetul micutei Anastasia! :) Te astept sa revii, usor-usor, cu drag si... dor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, draga mea! Intr-adevar, vad viata cu ochi mai senini de cand Anuta imi zambeste, mai ales ca stiu deja cum sa obtin un zambet de la ea.

    Mai vorbim pe messenger, desi nu prea am mai avut timp sa intru.. >:D<

    PS: Esti o scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere