duminică, 7 decembrie 2008

Intalnire cu Andrei Gheorghe

L-am cunoscut pe Andrei Gheorghe. Un om cunoscut ca fiind dur, impulsiv si arogant. Ramane insa un personaj care are ceva de spus, caracterizat prin imprevizibilitate, ironie, sarcasm, care cauta sa-si argumenteze opiniile intr-un fel sau altul si important de mentionat, isi spune parerile indiferent de consecinte. Si nu numai.

Am regasit acelasi personaj pe care-l stiu de ani de zile la televizor- agitat la suprafata, dar in principiu cu idei bine gandite, cu fraze bine formulate si logic argumentate. Fara indoiala, inteligent.

Mi-am format si eu o opinie despre Andrei Gheorghe si chiar daca aceasta opinie risca sa fie intemeiata pe niste aparente, ea vine dupa emisiuni vazute cu dumnealui(si nu despre) la televizor si dupa un seminar de la Muzeul de Istorie din Galati, de pe 6.12.2008 la care am participat ca membru in cadrul ACTIV.

Andrei Gheorghe a vorbit in stilul sau inconfundabil, despre dreptate- nedreptate, nesfiindu-se sa afirme ca ar face dreptate prin nedreptate, libertate-nonlibertate, incercand sa motiveze si mai ales sa responsabilizeze auditoriul, spunand ca de exemplu, telefoanele ne sunt ascultate si nu facem nimic. De ce nu facem? Pentru ca nu ni s-a intamplat. Asta nu e un motiv suficient, a accentuat.

Bila alba de la mine pentru ca:
- poate oricand sa dovedeasca faptul ca notele mari de la scoala si diplomele de la diferite facultati nu te fac neaparat si destept, dar mai ales ca o persoana care a facut Seralul zdrobeste sute de hartii de importanta nationala.

Bila neagra pentru ca:
- a afirmat ca este autosuficient. Deci domnul Gheorghe nu realizeaza ca este cine este doar in relatie cu ceilalti si celelalte. Daca numai televizorul n-ar exista, dumnealui n-ar mai fi acelasi Andrei Gheorghe.
- eu as spune ca e valoarea suprema; pentru el, ortodoxia este nonvaloare.

Cu tot respectul, pe blogul meu nu intra in categoria "Romani valorosi". Si nu pentru ca e nascut in Rusia.

2 comentarii:

  1. mi se pare tare interesant.nu mai gasesti multe persoane in ziua de azi care sa gandeasca asa cum gandesti tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm.. ma obisnuisem ca mesajele semnate cu "anonim" sa fie acide si cu tinta sigura- eu.
    Asa ca te intreb- e de bine sau e de rau?:)

    RăspundețiȘtergere